HTML

ERP és CRM - szakértői szemmel

Knipfer Tibor vagyok, közgazdászként végeztem a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán (jelenleg Budapesti Gazdasági Főiskola). Főiskolai éveimtől kezdve érdeklődöm a vállalatirányítási rendszerek iránt. Többféle integrált rendszer közel 100 bevezetésében vettem részt eddig. 2001-ben csatlakoztam a MultiSoft Kft-hez, ahol Microsoft Dynamics NAV tanácsadással foglalkozom. Konzulensi teendőim mellett Microsoft Dynamics NAV termékmenedzserként a szoftver nyelvi és jogi lokalizációját is támogatom.

Szerepkör-alapú erp-kezelés

2011.01.25. 15:10 dr. Lengyel László

Most következő sorozatunkban azt vizsgáljuk meg, hogyan működhet a gyakorlatban a Microsoft Dynamics NAV legfrissebb, már Magyarországon is elérhető 2009-es verziójának szerepkör-központú alkalmazása.

Elsőként nézzük meg Zsuzsanna (25 éves) ügyfélszolgálatos, értékesítési asszisztens munkáját a vállalatirányítási rendszer segítségével.

 

"Feladatköröm:
-          ajánlatkérések fogadása, ajánlatok készítése
-          telefonon ill. emailen érkezett megrendelések rögzítése,
-          megrendelések folyamatos nyomonkövetése, foglalás,
-          termékek árainak karbantartása,
-          gyártott termékek esetén gyártási megrendelések feladása az üzemnek,
-          szállítólevelek feldolgozása és számlák elkészítése,
-          ügyfelek tájékoztatása a termékekről és kondíciókról
 
A Microsoft Dynamics NAV elindításával a saját munkaterületemre jelentkezek be. Csak azokat a funkciókat és műveleteket látom, melyek a munkám végzéséhez feltétlenül szükségesek. A képernyő központi részét a Tevékenységek nevű rész foglalja el.
 

 

  Elég rápillantani ezekre az iratkötegekre és már látom is, hogy állok a munkámmal. Mennyi az engedélyezésre váró megrendelés és melyek a szállítandó tételek.

 

 

 

 

 

 

A kiemelt fontosságú cikkeket vagy vevőket külön meg tudom jeleníteni a főoldalon, látom a pillanatnyi készletet és a részletekbe egy kattintással át tudok lépni.

 

 

 

 

 

Ha valamire szeretném a munkatársaim figyelmét felhívni, akkor ezt egyszerűen megtehetem értesítés küldésével. Az értesítésben hivatkozásokat is használhatok."

Szólj hozzá!

Címkék: microsoft 2009 erp nav dynamics

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-crm.blog.hu/api/trackback/id/tr132612451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása