EKÁER rendszer
Komplex informatikai megoldás cégeknek
A MultiSoft Kft. komplex megoldást kínál mindazon cégek számára, amelyeket érint az új EKÁER szabályozás. A MultiSoft által kiegészített Microsoft Dynamics NAV rendszerrel a cég alaptevékenységén túl a nemzetgazdasági minisztérium legújabb rendelete alapján meghatározott fuvarbejelentési kötelezettséget is egyszerűen tudja kezelni.
A megoldás különlegessége, hogy a klasszikusan a vállalat központjában, telephelyén működő vállalatirányítási rendszer mellett, mobil eszközökről (táblagép, okostelefon) is kezelhető a bejelentési kötelezettség. Ez akkor lehet igazán fontos, ha például az ügyintéző nem tartózkodik az irodában, illetve ha a teherautó sofőrt szeretnénk megbízni bizonyos információk rögzítésére.
Hogyan működik a MultiSoft EKAER megoldása?
A MultiSoft EKÁER megoldásában új bizonylattípust tud létrehoznia a felhasználó (Fuvarbejelentés), melyre kigyűjthetőek a fuvar adatai az eladási számla, eladási rendelés, beszerzési számla, beszerzési rendelés sorai alapján. A fejlesztés képes a XML API kommunikáción keresztül a Microsoft Dynamics NAV rendszerből egy gombnyomásra elküldeni, módosítani, véglegesíteni vagy törölni a fuvarbejelentést az EKÁER rendszerbe. Az EKÁER rendszerből visszaérkező választ azonnal feldolgozza az interfész, és rögzíti a fuvarbejelentés dokumentum fejében az EKAER azonosítót. Az EKAER bejelentések adatai rögzítésre kerülnek a vállalatirányítási rendszerben, így a későbbiekben is visszakövethetőek.
Bővebb információkat a www.multisoft.hu/ekaer oldalon talál.