HTML

ERP és CRM - szakértői szemmel

Knipfer Tibor vagyok, közgazdászként végeztem a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán (jelenleg Budapesti Gazdasági Főiskola). Főiskolai éveimtől kezdve érdeklődöm a vállalatirányítási rendszerek iránt. Többféle integrált rendszer közel 100 bevezetésében vettem részt eddig. 2001-ben csatlakoztam a MultiSoft Kft-hez, ahol Microsoft Dynamics NAV tanácsadással foglalkozom. Konzulensi teendőim mellett Microsoft Dynamics NAV termékmenedzserként a szoftver nyelvi és jogi lokalizációját is támogatom.

Hogyan spóroljunk időt az értékesítőknek?

2012.04.19. 10:48 dr. Lengyel László

Tételezzük fel azt az ideális állapotot, amikor megtaláltuk cégünk számára a megfelelő értékesítőket. Ahhoz, hogy képességeiket és idejüket maximálisan kihasználhassuk, olyan eszközt célszerű biztosítani számukra, amely megsokszorozza a hatékonyságukat. Ilyen eszköz a Microsoft Dynamics CRM 2011-es verziója, amely már felhőben fut, és lehetővé teszi a távoli terepen dolgozó kollegák számára a munkájukhoz szükséges adatok bárhonnan, bármikor történő elérését és frissítését. 

Mindig tudja-e, éhogy értékesítői csapata éppen mivel foglalkozik? Látja-e az értékesítési tölcsér aktuális állapotát és a várható bevétel nagyságát? Az alábbi rövid videó bemutatja, hogyan dolgozhat akár útközben is hatékonyan a cég termékeinek értékesítéséért felelős összes munkatárs, hogyan köthet gyorsabban üzleteket és hogyan teljesítheti túl a kitűzött célokat:

Szólj hozzá!

Címkék: microsoft online értékesítés crm felhő 2011 hosting cloud előnyök dynamics

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-crm.blog.hu/api/trackback/id/tr474460653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása