Tételezzük fel azt az ideális állapotot, amikor megtaláltuk cégünk számára a megfelelő értékesítőket. Ahhoz, hogy képességeiket és idejüket maximálisan kihasználhassuk, olyan eszközt célszerű biztosítani számukra, amely megsokszorozza a hatékonyságukat. Ilyen eszköz a Microsoft Dynamics CRM 2011-es verziója, amely már felhőben fut, és lehetővé teszi a távoli terepen dolgozó kollegák számára a munkájukhoz szükséges adatok bárhonnan, bármikor történő elérését és frissítését.
Mindig tudja-e, éhogy értékesítői csapata éppen mivel foglalkozik? Látja-e az értékesítési tölcsér aktuális állapotát és a várható bevétel nagyságát? Az alábbi rövid videó bemutatja, hogyan dolgozhat akár útközben is hatékonyan a cég termékeinek értékesítéséért felelős összes munkatárs, hogyan köthet gyorsabban üzleteket és hogyan teljesítheti túl a kitűzött célokat: