Milyen az, amikor egy 125 milliós árbevételű, egészségügyi IT-szolgáltatásokkal és marketingkommunikációval foglalkozó magyar cég teljes üzleti folyamatait lefedjük vállalatirányítási és CRM rendszerrel? Egy viszonylag friss esettanulmány az Intellimed Hungária szoftverbevezetéséről, amiben én is részt vettem.
Miért használ NAV-ot és CRM-et is egy kisvállalkozás?
2011.06.07. 10:36 dr. Lengyel László
Szólj hozzá!
Címkék: microsoft crm connector nav dynamics
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.