Péter, projektmenedzser
"Éves szinten 30 vevőprojekt irányításáért vagyok felelős.
Munkáinkat a szerződéskötéstől egészen a végszámláig a NAV rendszerben tartjuk nyilván.
Új projekt esetén először is felviszem az alapadatokat. Ki a megrendelő, mi a határidő, stb.
Ezután részletesen rögzítem a feladatokat és a feladatok végrehajtásához szükséges külső/belső erőforrásokat valamint az igényelt anyagokat.
Az erőforrások kiosztását a másik 2 projektmenedzser munkatársammal egyeztetve végzem. Hetente tartunk projektmegbeszélést a csapattagok részvételével, ahol az ütemezést és a feladatatok végrehajtása során felmerülő esetleges problémákat, kockázatokat egyeztetjük. Ehhez segítség ad a rendszerből kinyomtatható terv-tény összehasonlítás.
A visszaérkezett munkalapok alapján a teljesített feladatokról elkészítem a kimenő számlát.
Az ügyvezető igazgató részére havonta készítek beszámolót az egyes munkák magvalósulásának állapotáról és a jövedelmezőségről."
Az alábbi projektfeladatok képernyőn remekül látszik a projekt felépítése és az egyes altevékenységek teljesülése: